Search This Blog

Saturday, November 10, 2007

Bostonians

Vandaag een shopping spree door Boston centrum. Een paar leuke boeken gescoord over de ontwikkelingen binnen de rockmuziek de afgelopen 40 jaar, over disco-legende Sylvester en andere disco-helden en over de kunststromingen na 1950. Lekker veel gewicht, naast de paar truien (het is best koud hier, toch). Gelukkig heb ik er ook maar direct een koffer bijgekocht. Na het sjouwen met 65 kilo aan tassen in Vancouver heb ik me erbij neergelegd: ik heb geen zin meer in sportieve tassen, ik wil een koffer op wieltjes. En heb er een aangeschaft, die meteen volgeladen is met alle nieuwe aankopen. Tussendoor zaten Marcel en ik te mijmeren over de Bostonians, die niet zo vreselijk Amerikaans overkomen. Het merendeel zou ook zo in Eindhoven rond kunnen slenteren. Gelukkig schommelt er af en toe nog een 200 kilo wegende Amerikaan voorbij met een petje op zoals alleen Amerikanen het kunnen dragen. Dan voelen we ons toch weer even in een ander land. Morgen is het Veteran-day, ben benieuwd of we veel vlagvertoon gaan meemaken. Een zwerver wenste ons een koude nacht en voorspelde sneeuw. Veel om naar uit te kijken hier, dus.

No comments: