Search This Blog

Wednesday, November 7, 2007

Rennen en erbij stilstaan

Rennen, vandaag. Adviesgesprek bij Saatchi vanmorgen, daarna snel door, eerst even koffie drinken bij mijn vader (de komende maand ben ik er immers weer niet..), dan naar huis, stukken schrijven voor De Vereniging van Creatie (een reactie op het succes van The Secret, zal het hieronder opnemen als extra bericht), een hoofdstuk aanpassen en mailen naar Gabriel Van den Brink, waar ik verleden week op bezoek was, een stuk schrijven voor restaurant De Seghesteen en tussendoor naar de apotheek voor slaappillen (voor de eerste dagen jet lag), de bibliotheek (nog een stapeltje boeken die ik al veel te lang had terugbrengen) en de kapper (om de Amerikaanse douane te plezieren). Ook even inchecken via internet, en gelukkig twee goede stoelen kunnen boeken bij de KLM site. En een half uur aan de lijn gehangen met Vodafone, over mijn kapotte mobiel, die ze niet meer willen repareren. Ja, het verhaal gaat gewoon door (zie eerdere logs). Gelukkig vriendelijke mensen aan de telefoon, die mijn standpunt begrepen en me uiteindelijk aanraadden om een lange mail te sturen met al mijn observaties. Heb ik ook nog even gedaan.
Het mooiste moment was aan het eind van de middag, in het ziekenhuis om Thea te zien, de vriendin die gisteren geopereerd is en nog wat zwakjes erbij lag in het Anthonie van Leeuwenhoek. Zij vond het fijn dat we nog even langskwamen, wij vonden het minstens zo fijn om haar weer even te zien na de operatie (en stiekum dat ze ons zo leuk vindt dat we meteen langs mochten komen). Andermans ziekte blijft dingen in perspectief zetten, maar daarvan hoef ik waarschijnlijk niemand te overtuigen: let goed op jezelf, maar geniet van het leven.
Morgenochtend huppekee het vliegtuig in en naar Boston. Dat is inderdaad genieten.

No comments: