Search This Blog

Sunday, October 7, 2007

Harvard, here I come

Terwijl de winterse tijdgeest steeds dominanter wordt in de publieke discussie (de Volkskrant organiseert bijvoorbeeld een serie thema-avonden over burgerschap en maatschappelijke betrokkenheid, leuk, daar ga ik zeker een kijkje nemen) en ik blijf zoeken naar een goed boek over de wisseling van de seizoenen in de natuur (ook bij de Slegte weinig gevonden..), komen de aanbiedingen voor leuke tripjes overvloedig binnenstromen in mijn mailbox. Ben lid van homeforexchange.com (http://www.homeforexchange.com/)en ihen.com (), bijvoorbeeld en regelmatig willen mensen een huis ruilen voor mijn stek in Amsterdam. Dus vertrek ik nu waarschijnlijk rondom 10 november naar Boston voor drie weken tot een maand, om in een huis te trekken om de hoek van... Harvard University! Erg leuk en interessant denk ik, om daar de bibliotheken eens te verkennen en een beetje te snuiven aan de sfeer. En weer even lekker doorwerken, zonder afleiding van projecten, telefoontjes en andere veel te aantrekkelijke dagelijkse urenvullers.

No comments: