Search This Blog

Thursday, June 7, 2007

schrijvers zijn blijvers

Kreeg meteen een paar vragen waarom ik 'nu al' een terugkomst aan het plannen ben. Nu ja, dat nu al valt ook wel weer mee. Als ik terugvlieg ben ik precies vier-en-een-halve maand weggeweest. Misschien vergeten mensen dat snel. De tijd vliegt natuurlijk voorbij bij jullie. Is ook weer niet best, dat je niet eens gemist wordt.. Hoewel er best een paar mensen zijn die IK mis, kom ik niet persé daarvoor terug hoor. Het is heel praktisch: de basis van het boek staat wel zo'n beetje in de steigers. Maar ik merk dat ik gewoon veel meer Nederlands voorbeeldmateriaal wil hebben en dat veel zaken toch niet zo lekker op internet zijn te vinden. Naast de Beatles, Keith Haring en Ronald Reagan wil je het toch vooral hebben over actie Tomaat, Doe Maar en Erwin Olaf, om maar wat te noemen. En nu heb ik nog geen enkel hoofdstuk echt kunnen afmaken. Dus ik ben niet echt terug hoor, straks, doe maar net of ik er nog niet ben. Ik ga lekker dagelijks in de mediabieb in Hilversum zitten denk ik. Weet iemand nog iemand die zijn huis wil ruilen in Hilversum voor twee weken met mijn huis in Amsterdam..? Lijkt me heerlijk. Laat maar weten!En in augustus ga ik nog twee weken onderzoek doen in Engelse bibliotheken, ook leuk. En maar schrijven en maar schrijven en maar schrijven en maar schrijven en maar schrijven.. Lekker hoor. Wat ik al eerder meldde, zou er zo mijn dagen mee kunnen vullen.

No comments: